Mindfulness videók

Szia!

Itt találsz egy vidó-gyűjteményt a mindfulnessről, annak alvásjavításban, mentális egészségben betöltött szerepéről, munkahelyen és a rohanós hétköznapokban való alkalmazásáról. Ja, és ha teljesen az alapoktól akarod elkezdeni, akkor az első videó segít képbe kerülni, hogy miért akkora hype a mindfulness és miért éri meg gondozni az elménket ill. hogyan szelidítsük meg a kártékony, szorongást keltő vagy kritkus gondolatainkat.

Jó szemezgetést!

Horváth Ágnes
alvástréner, mindfuness oktató

Miért jó a mindfulness meditáció?

  • Kinek jó a mindfulness?
  • Mi az a mindfulness meditáció?
  • Miért kell megtanulnunk a gondolatainkkal bánni?

Mindfulness tanfolyam Budapesten illetve online!

 

1. Videó: Szorongás? Nem probléma!

A mindfulness borít mindent, amit eddig a stresszkezelésről tanultál

– Mi a legeslegelső lépés a stresszkezelésben?
– Mitől döbbentek meg a Wisconsini Egyetem stresszkutatói?
– Mi köze a figyelemnek a szorongáshoz?

Erről lesz szó ebben a blogvideóban.

2. Videó: Mindfulness meditáció alvászavarok ellen

Melyik meditáció a legjobb az alvászavarok leküzdésére? Mindfulness oktatóként én a mindfulness meditációra szavazok, a videóban azt is elmondom, miért. Meg még erről is szó lesz:

  1. Hogyan és milyen meditációt hallgass, hogy kikapcsold az agyad és el tudj aludni?
  2. Miért jó a meditáció alvászavarokra? 3 tény a meditációról, amit agykutatók és alvásszakértők sem vitatnak
  3. A mindfulness-szen kívül milyen egyéb módjai vannak az alvászavarok kezelésének?

3. Videó: Vírus Pszicho – Mindful leadership

PROVOKATÍV, GONDOLATÉBRESZTŐ ELŐADÁSOK

A Vírus Klub előadásai a dogmatikus gondolkozással és az érdektelenséggel veszik fel a harcot, széles körben és közérthető nyelven.

Célunk egy olyan közösség kialakítása, mely tudja és akarja az előadások alatt megismert értékeket, álláspontokat képviselni, továbbítani, hatni velük a környezetére.

Minden előadás-koktélunkra olyan különleges előadókat hívunk meg, akik kedvet/elhivatottságot éreznek arra, hogy 30-40 percben, provokatív és szórakoztató módon meggyőzzék hallgatóságunkat egy, a szakterületükhöz és szívükhöz közel álló, aktuális, netán egyedüli “igazukról”.

5. Videó: Mindfulness a munkahelyen

Gyakorlati tippek túlhajszoltság ellen. Így növeli a munkahelyi teljesítményed a mindfulness meditáció.

– Hogyan kell kiszállni a pörgésből?
– Mi segít a túlhajszoltság érzése ellen?
– Hogyan őrizzük meg az energiaszintünket és dolgozzunk fókuszáltan?

6. Videó: Mindfulness meditáció a mentális egészségért

A mentális egészség a boldogságunk alapja. Aki mentálisan egészséges, annak egészséges önbizalma, reális önképe van. Megbirkózik a mindennapi stresszel, képes a nehézségek után talpra állni. A mentális egészséghez hozzásegíthet a mindfulness meditáció is. A videóból megtudod, hogyan.

Horváth Ágnes portréHorváth Ágnes, alvástréner és mindfulness oktató. 2013 óta tartok alváshigiénés és mindfulness alapú tanfolyamokat, és vezetői tréningeket. Tudásomat az Oxfordi Egyetemen szereztem. A meditáció és a kognitív terápia pozitív előnyeit kihasználva segítek tudatosabb, összeszedettebb, valóban jelen lévő, érzékeny és bátor emberré válni.

Előadásokban, céges tréningeken, publikációkban, rádióinterjúkban népszerűsítem a mindfulness szemléletmódját. Tudok lassan sietni, munkaidőben kacsákat etetni, a jéghideg Dunában fürdeni. Több, mint 3 éves meditációs tapasztalatom van.

VÁRJ! Iratkozz fel és próbáld ki, milyen egy vezetett mindfulness meditáció! (3 perc)

AJÁNDÉK: 10 alkalmas e-mailes útmutató, hogy hogyan használd a mindfulnesst a hétköznapjaidban.

Sikeresen feliratkoztál! A 3 perces meditációt e-mailen kiküldtük. Ha nem találod, a SPAM mappában is nézd meg!