8 hetes mindfulness (MBCT) tanfolyam


Kezdés:


2023.02.08.- élő, személyes tanfolyam 18:00-tól
(Bp. 2. ker. Lövőház u.)
2023.02.03. –  élő, online tanfolyam 17:30-tól – BETELT!

 

 

A tanfolyam teljes egészében online, egy zoom nevű applikáción zajlik. A technikai részleteket lásd lejjebb görgetve, még bővebb infókat, technikai segítséget a jelentkezésed után kapsz e-mailben.

A tanfolyam teljes neve: MBCT azaz mindfuness alapú kognitív terápiás tanfolyam. Ha stresszt csökkentenél vagy érdekel a meditáció, jó helyen jársz. Emellett ez a fajta mindfulness tanfolyam a visszatérő depresszió, szorongás és egyéb testi/mentális tünetek kezelésére is szolgál.

Vajon miért érezzük folyton azt, hogy rohanunk?

Miért akadunk ki semmiségeken és miért nincs sem türelmünk, sem időnk semmire?

Miért olyan ritkák a békés, nyugalmas percek és honnan jön a zaklatottság?

tudtad kicsi

Az Oxford Mindfulness Centre általl kidolgozott mindfulness alapú kognitív terápiát (MBCT) több, mint 25 éve alkalmazzák nagy sikerrel különböző testi és pszichés megbetegedéseknél, egészséges emberek boldogság- és energiaszint-növelésében, a kiégés kezelésében is rendkívül hatékony.
A módszer a kognitív pszichológia legmodernebb, gyakorlati eszközeit és Jon Kabbat Zinn nagy sikerű, 50 éves múltra visszatekintő MBSR programjának meditációs elemeit ötvözi. Így ötvöződnek a több, mint 2000 éves keleti hagyományok a kognitív pszichológia legmodernebb elemeivel.

Mindez azt jelenti, hogy az MBCT tanfolyamon a hétköznapokban is működő, életszerű és könnyen alkalmazható meditációs technikát és egy olyan szemléletmódot tanulhatsz, melynek segítségével könnyebben el tudod engedni a problémákat és bölcsebb módon, friss hozzáállásal leszel képes reagálni az élet nehézségeire.

Oxford Mindfulness Centre logó
University Oxford mindfulness tanfolyam
Oxford Mindfulness teacher program

Kinek ajánlott az MBCT mindfulness tanfolyam?

A mindfulness Neked való, ha…

  • gyakran azon kapod magad, hogy pörögsz és nehezen tudsz leállni
  • sokszor elégedetlen vagy magaddal és a dolgokkal
  • gyakran érzed úgy, hogy változtatni kéne
  • … és mást akarsz, amint ami van
  • nagy a nyomás, sok a felelősség a munkádban
  • túlzsúfolod a napod tennivalókkal
  • sokat utazol, határidőkre kell teljesítened
  • krónikus betegségekkel, fájdalmakkal élsz együtt
  • szeretnéd javítani koncentráló képességedet
  • szeretnél nyitott, elfogadóbb, barátságosabb lenni
  • és könnyedébben venni az emberi kapcsolatokat
  • depressziós, pánikbeteg vagy / voltál
  • … és szeretnéd, ha ezek a negatív állapotok nem térnének vissza
  • egyszerűen csak szeretnél egy végre tényleg működő stresszcsökkentő módszert

 

Az MBCT program segít:

 megismerni, hogyan működik az elménk

 megtanulni elengedni az aggodalmakat és a visszatérő negatív gondolatokat

 felismerni azokat a haszontalan, káros szokásokat és gondolatokat, melyek újra és újra belepörgetnek a kimerültség, a szorongás vagy a depresszió spiráljába

 idejében felismerni a kimerültség, a pánik vagy a rossz hangulat figyelmeztető jeleit

 kilépni az automatikus stresszreakciók ördögi köréből

 megismerni a nehézségek és problémák egy egészen más megközelítési módját

 felismerni a hétköznapokban rejlő apró örömöket, mosolyokat, csodákat

 elfogadni másokat, érzékenynek és BÁTORNAK lenni, ítélkezés és (ön)kritika helyett

 

Mire számítsak, mi fog az online MBCT kurzuson történni?

kognitív szemléletű mindfulness tanfolyam egy 8 hetes, heti egyszeri 2-2,5 órás tréningből és egy hétvégi, félnapos elvonulásból áll. Vidám, oldott légkörben, csoportban tanulunk, ahol a közös gyakorlás és a tapasztalatok megosztása köt össze minket. A program pozitív előnyeit akkor tapasztalod meg, ha követed az otthoni gyakoratokat és írásbeli feladtokat.
Online tanfolyam esetén segítünk a Zoom online alkalmazás használatában ill. próba-bejelentkezést tartunk.

Mi jár még a képzéshez?

  • Segédanyag a tanfolyamhoz, munkafüzet és meditációs napló
  • MP3 formátumú, valóban használható vezetett meditációk az otthoni gyakorláshoz (saját, használható anyag, nem olyan, amit a könyvek mellékletében találsz és narrátor diktál fel)
  • egy félórás zoom-próba alkalom, ahol még az első alkalom előtt egy technikai próbát tartunk illetve ismertetem a tudnivalókat, a tanfolyam menetével kapcsolatban kérdéseket tehetsz fel. Ennek időpontjáról e-mailben küldünk tájékoztatást.

Az oktatóról

Horváth Ágnes mindfulness oktatóHorváth Ágnes, alvástréner és mindfulness oktató. 2013 óta tartok alváshigiénés és mindfulness alapú tanfolyamokat, céges előadásokat ill. vezetői tréningeket. Tudásomat az Oxfordi Egyetemen szereztem. A meditáció és a kognitív terápia pozitív előnyeit kihasználva segítek tudatosabb, összeszedettebb, valóban jelen lévő, érzékeny és bátor emberré válni.
Előadásokban, céges tréningeken, publikációkban, rádióinterjúkban népszerűsítem az alvás jelentőségét és a mindfulness szemléletmódját. Tudok lassan sietni, munkaidőben kacsákat etetni, a jéghideg Dunában fürdeni. Igyekszem az életemben is megvalósítani azt, amit oktatok: élvezni az életet, jelen lenni és bátran élni.

Hány fővel indulunk, kik szoktak eljönni?

A csoport maximális létszáma min 10, max.15 fő. A mindfulness (MBCT) tanfolyam nem csak depresszió vagy pánikbetegség kezelésére szolgál. Nagymamák, vezetők, ügyvédek és táncoktatók is voltak már nálam képzésen. A résztvevők összetétele vegyes, így egy színes, vidám társaság szokott a tanfolyamon összegyűlni.

Ha bizonytalan vagy, hogy Neked való-e a kurzus, írj az info@mindfulnessitthon.hu e-mail címre vagy hívj ezen a számon: 0620/4611202

Mi történik egy ilyen tanfolyamon?

A tanfolyamon közösen gyakoroljuk a mindfulness meditációt. A kognitív pszichológia és a viselkedésterápia eszközeivel lépésről lépsére végigvezetlek Téged, hogy hogyan tudj bölcsebb, egészségesebb választ adni az élet nehéz helyzeteiben. Tudni fogod, hogy miként fordítsd át az idegeskedést törődéssé, a szorongást motivációvá, az aggodalmat nyugalommá.

Egy találkozó 2 órás, melyben az oktatás, a tapasztalatcsere és a meditáció váltja egymást. Ülő, fekvő és sétáló meditáció is van. Lehet széken és meditációs párnán is ülni.

 

    • MEDITÁCIÓ: egy kifejezetten nyugati embereknek létrehozott, nagyon jó alapokat adó meditációs képzésben veszel részt, ahol megtanuljuk a meditáció különböző formáit (álló, ülő, fekvő, sétáló meditáció)
    • SZEMLÉLETMÓD: elsajátítunk egy teljesen új, elfogadásra és jelentudatosságra épülő viszonyulási módot a bennünk és körülöttünk zajló folyamatokhoz, helyzetekhez
    • KOGNITÍV TERÁPIA: megtanulunk bánni a gondolatainkkal, megismerjük az elmét és a mentális szokásainkat

Mit kapsz, ha részt veszel a tanfolyamon?

  22 óra valódi, személyes oktatást kérdezési lehetőséggel

  az oktató álatl instruált, vezetett meditációkat, melyeket letölthetsz és bármikor hallgathatsz

  munkafüzetet, amivel követheted és kiegészítheted a tanfolyam anyagát

  gyakorlati oktatást, kérdezési lehetőséggel és a tapasztalataid megosztásával

  vidám hangulatú, támogató csoportot, akik hasonló szemlélettel rendelkeznek, mint Te

  egynapos csendes elvonulást (budapesti helyszínnel), ahol megismered a mindfulness esszenciáját és önmagad

Technikai tudnivalók, időpont:

Élő, online és személyes mindfulness tanfolyam

Technika:
Zoomon, egy könnyen kezelhető, számodra ingyenes alkalmazáson videochat formájában, élőben találkozunk és beszélgetünk. A Zoom kezelésének részletes, egyszerű tájékoztatóját a jelentkezés után kapod meg.

Ideje:

Online mindfulness – BETELT!
2023.02.03.
.- 2023.04.04 – ig. péntek 17:30-20:00
A tanfolyam Zoom nevű internetes fórumon zajlik

Élő, személyes tanfolyam:
2023.02.08.. – 2023.03.22. szerda 18:00-20:30
Helyszín:
Budapest, 2. ker, Lövőház u. 16/A, 3. emelet, Fénylő Ház
ülőpárnát, jógaszőnyeget a helyszínen kapsz, nem kell magaddal hoznod

Mindkét MBCT tanfolyam 8 hetes, heti egy találkozóval.

Mi történik, ha hiányzom és nem tudok néhány alkalommal részt venni?

Ha 1-2 alkalmat hiányzol, nem baj, ennyi belefér. A tanfolyamhoz tartozik egy jól felépített, részletes könyv+munkafüzet is, melyet ha megvásárolsz, otthonról vagy a nyaralásból tudod követni az anyagokat.

Hétvégi gyakorlás:

A tanfolyam szerves része egy hétvégi félnapos gyakorlás 09:00-14:00-ig, melyen a részvétel nem kötelező. Az elvonulás időpontjáról e-mailben kapsz értesítést a jelentkezés után. Ha nem tudsz jönni, ez később is pótolható.

A gyakorlás szintén az online térben (ZOOM) zajlik.

A tanfolyam ára:

ONLINE tanfolyam esetén 65.000 Ft

SZEMÉLYES tanfolyamnál 75.000 Ft
 
Támogatott ár:
Ha szűkösebb anyagi helyzetben vagy és részt vennél a tanfolyamon, kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot és megnézzük, mit tehetünk!
info@mindfulnessitthon.hu

 

Kevezmény:

Ha az előzetes interjútól számított 3 napon belül utalsz, a tanfolyam, árából
5.000 Ft kedvezményt kapsz.

 

Itt tudsz jelentkezni:

A tréning létszáma korlátozott (maximum 15 férőhely van). A férőhelyeket a befizetés sorrendjében töltöm fel.

E-mail (kérlek, ne yahoo-s e-mail címet adj meg! Bármilyen más e-mail cím megfelel.)

Jelentkezési lap 2023.02.03. online tanfolyam

Jelentkezés 2023.02.03. online tanfolyam

Adatkezelés
Jelentkezési lap 2023.02.08. személyes tanf.

Jelentkezés 2023.02.08. személyes, Lövőház utca

Adatkezelés

Az Általános Szerződési Feltételekről itt olvashatsz bővebben.


Ha valamiért nem működik a jelentkező form, írj a mindfulnessitthon@gmail.com e-mail címre!
Számlázási adataid megadásával e-mailben is tudsz jelentkezni.

 

Kérdésed van?

Írj Katának, az ügyfélszolgálatnak ( ugyfelszolgalat@mindfulnessitthon.hu ) vagy keress meg minket ezen a számon: 06204611202