Szia!
Horváth Ágnes portréHorváth Ágnes vagyok, alvástréner, minfulness oktató. Több, mint 4 éve foglalkozom mindfulness alapú alvásjavítással. Azaz: alvástréningeket tartok álmatlanságban szenvedő vezetőknek, vállalkozóknak, szörf-oktatóknak és IT-soknak, anyukáknak és nagymamáknak, a showbiznisz szereplőinek és vállalati dolgozóknak.

Ezért érdemes részt venni egy mindfulness tanfolyamon

A stressz csökkentése a fejünkben kezdődik. Nem kell elkerülni a stresszt. Sőt, keresni kell a kihívásokat, bele kell a stresszes helyzetekbe állni – majd feltöltődni. A legtöbb ember itt akad el – nincs ideje és módszere a feltöltődésre.

 

Hiába vannak stresszkezelő programok, mintha mégsem tudnánk megfelelően gondoskodni önmagunkról éppen akkor, amikor a legnagyobb szükség volna rá. Nem a nagy, komoly felelősséggel járó stresszt nem tudjuk kezelni, nem a nagy döntések azok, ahol nem tudjuk, mit kell tenni. A mindennapi élet ezernyi aprósága az, ami valójában bedarál.

Ebben hiszek:

A mindfulness nem pusztán meditáció. Egy olyan hihetetelnül új szemléletmódot kínál, amely segítségével teljesen másképp éljük meg a stresszes, kihívást jelentő helyzeteket.
Van egy képesség, amit elveszítettünk. A lelassulás képessége. Lassítani kell egy jó döntéshez, egy igazi, mélyen szántó beszélgetéshez, mások megértéséhez, a valódi odafigyeléshez és odaforduláshoz, sőt, még a hatékony munkavégzéshez is. Ha gyorsan akarok sok feladatot elvégezni, soha nem leszek jelen lélekben egyik élethelyzetemben sem.

 

A mai ember pedig ilyen: félszívvel él, ezért elégedetlen.
Tréningjeim ezért az energiamanagementre fókuszálnak.

 

Tudnunk kell, hol folynak el mentális és érzelmi energiáink, tudnunk kell feltöltődni egy kimerítő nap után és közben. Tudunk kell (meg)pihenni, mielőtt végletesen elfáradunk. Csak így lehetséges, hogy folytonos feladatvégzés és megoldáskeresés helyett igazán az álmainkra koncentráljunk.

Én és a meditáció

A mindfulnesst nem lehet könyvekből, blogokból, előadásokból megtanulni. És nem mindegy, kitől tanuljuk meg. Én magam az Oxfordi Egyetem kiváló tanáraitól tanultam meg a meditáció és a kognitív terápia ötvözetén alapuló MBCT módszert, mely a munkahelyi minduflness tréningek alapja is. 3 éves meditációs gyakorlattal rendelkezem, rendszeresen meditálok és járok elvonulásokra.

Mit csinálok épp?

A multinacionális közeget elhagyva 2013-ban alvástréner lettem. Gyors és hatékony, mindfulness – alapú Alvástréningeket tartok álmatlanságban szenvedőknek nagy sikerrel. A visszajelzők 97%-a ajánlaná a tréninget másnak, 72,4%-a pedig jobban vagy sokkal jobban alszik.
Vállalati előadásaimon, tréningjeimen alvásjavító- és energianövelő workshopokat tartok.

 

És hogy miért jó a mindfulness?
Gyere és győződj meg róla Te magad!
Mindfulness tanfolyam a Mammutnál!

Pin It on Pinterest