8 hetes mindfulness tanfolyam
2017. szept 14. Lövőház utca

Vajon miért érezzük folyton azt, hogy rohanunk?

Miért akadunk ki semmiségeken és miért nincs sem türelmünk, sem időnk semmire?

Miért olyan ritkák a békés, nyugalmas percek és honnan jön a zaklatottság?

Melyik az a módszer, amitől jobban élvezzük a hétköznapokat?

Talán meglepő, amit most mondok, de…élhetünk a problémák ellenére is jól!

Az élet túl rövid ahhoz, hogy aggódjunk, stresszeljünk, rohanjunk és túlhajtsuk magunkat. Minél inkább növeled a tudatosságod, annál kevésbé fogod hagyni, hogy kizökkentsenek negatív események.

Ez a mindfulness tanfolyam (MBCT) segít, hogy nyugodtabb, békésebb, boldogabb legyél!

 

tudtad kicsiA mindfulness alapú kognitív terápiát (MBCT) több, mint 20 éve alkalmazzák nagy sikerrel különböző testi és pszichés megbetegedéseknél, egészséges emberek boldogság- és energiaszint-növelésében is rendkívül hatékony.
Az ítélkezés, az önkritika és a folytonos agyalás elengedése egészen felszabadító élményeket is hozhat.

 

Kinek ajánlott az MBCT mindfulness tanfolyam?

A mindfulness Neked való, ha…

  • gyakran azon kapod magad, hogy pörögsz és nehezen tudsz leállni
  • sokszor elégedetlen vagy magaddal és a dolgokkal
  • gyakran érzed úgy, hogy változtatni kéne
  • … és mást akarsz, amint ami van
  • nagy a nyomás, sok a felelősség a munkádban
  • túlzsúfolod a napod tennivalókkal
  • sokat utazol, határidőkre kell teljesítened
  • krónikus betegségekkel, fájdalmakkal élsz együtt
  • szeretnéd javítani koncentráló képességedet
  • szeretnél nyitott, elfogadóbb, barátságosabb lenni
  • és könnyedébben venni az emberi kapcsolatokat
  • depressziós, pánikbeteg vagy / voltál
  • … és szeretnéd, ha ezek a negatív állapotok nem térnének vissza
  • egyszerűen csak szeretnél egy végre tényleg működő stresszcsökkentő módszert

 

Az MBCT program segít:

 megismerni, hogyan működik az elménk

 megtanulni elengedni az aggodalmakat és a visszatérő negatív gondolatokat

 felismerni azokat a haszontalan, káros szokásokat és gondolatokat, melyek újra és újra belepörgetnek a kimerültség, a szorongás vagy a depresszió spiráljába

 idejében felismerni a kimerültség, a pánik vagy a rossz hangulat figyelmeztető jeleit

 kilépni az automatikus stresszreakciók ördögi köréből

 megismerni a nehézségek és problémák egy egészen más megközelítési módját

 felismerni a hétköznapokban rejlő apró örömöket, mosolyokat, csodákat

 elfogadni másokat, érzékenynek és BÁTORNAK lenni, ítélkezés és (ön)kritika helyett

 

Mire számítsak, mi fog az MBCT kurzuson történni?

kognitív szemléletű mindfulness tanfolyam egy 8 hetes, heti egyszeri kétórás tréningből áll és egy egynapos elvonulásból áll. Vidám, oldott légkörben, csoportban tanulunk, ahol a közös gyakorlás és a tapasztalatok megosztása köt össze minket.

A 8 találkozó alkalmával

Az otthoni gyakorlás a tréning elengedhetetlen része, napi 10-40 percet vesz igénybe.
A képzés része továbbá egy hétvégi napon történő egynapos csendes elvonulás, ahol egy teljes napon át gyakoroljuk a képzésen megtanultakat.

Mi jár még a képzéshez?

  • Segédanyag a tanfolyamhoz, munkafüzet és meditációs napló
  • MP3 formátumú, valóban használható vezetett meditációk az otthoni gyakorláshoz (saját, használható anyag, nem olyan, amit a könyvek mellékletében találsz és narrátor diktál fel)

Mi történik egy ilyen tanfolyamon?

A tanfolyamon közösen gyakoroljuk a mindfulness meditációt. A kognitív pszichológia és a viselkedésterápia eszközeivel lépésről lépsére végigvezetlek Téged, hogy hogyan tudj bölcsebb, egészségesebb választ adni az élet nehéz helyzeteiben. Tudni fogod, hogy miként fordítsd át az idegeskedést törődéssé, a szorongást motivációvá, az aggodalmat nyugalomá.

  • Minden találkozó alkalmával a meditáció újabb és újabb formáival ismerkedünk meg, melyet házi feladatok formájában gyakorlunk
  • elsajátítunk egy teljesen új, elfogadásra és jelentudatosságra épülő viszonyulási módot a bennünk és körülöttünk zajló folyamatokhoz, helyzetekhez
  • megtanuljuk a meditáció különböző formáit, a formális és informális meditációkat

Egy találkozó 2 órás, melyben az oktatás, a tapasztalatcsere és a meditáció váltja egymást. Ülő, fekvő és sétáló meditáció is van. Lehet széken és meditációs párnán is ülni.

Mit kapsz, ha részt veszel a tanfolyamon?

  22 óra valódi, személyes oktatást kérdezési lehetőséggel

  vezetett meditációkat, melyeket letölthetsz és bármikor hallgathatsz

  munkafüzetet, amivel követheted és kiegészítheted a tanfolyam anyagát

  gyakorlati oktatást, kérdezési lehetőséggel és a tapasztalataid megosztásával

  vidám hangulatú, támogató csoportot, akik hasonló szemlélettel rendelkeznek, mint Te

  egynapos csendes elvonulást (budapesti helyszínnel), ahol megismered a mindfulness esszenciáját és önmagad

 

Helyszín, időpont:

A 8 alkalmas MBCT tanfolyam helye:
II. ker., Lövőház utca 16/a. III/3. (Fénylő Ház, 21-es kapucsengő)
1024 Budapest HUNGARY

Ideje:
Első alkalom: 2017, szept 14-től nov.9-ig.,  csütörtökönként, 17:00-19:00-ig
Az MBCT tanfolyam 8 hetes, heti egy (csütörtök esti) találkozóval. A további találkozók időponjtai:

A tanfolyam ára:

 

AKI 2017.09.07-IG JELENTKEZIK ÉS ELKÜLDI A TANFOLYAM DÍJÁT, 5000 FT KORÁNKELŐ KEDVEZMÉNYBEN RÉSZESÜL!

 

49.990 Ft, koránkelő kedvezménnyel 44.990 Ft, mely két részletben is fizethető.
Részletfizetés esetén az első részlet: 27.500 Ft
Második részlet: 27.500 Ft, melyet  okt. 12-ig.  kell rendezni.A részletfizetésről kérj információkat itt:
info@mindfulnessitthon.hu

Érdekel? Ugye igen!
Gyere és jelentkezz most a tanfolyamra!

Mindfulness MBCT jelentkezés

* indicates required field

Fizetési adatok


Pin It on Pinterest