8 hetes mindfulness tanfolyam
Kezdés: 2019.január 23.

A tanfolyam teljes neve: MBCT azaz mindfuness alapú kognitív terápiás tanfolyam. Ha stresszt csökkentenél vagy érdekel a meditáció, jó helyen jársz. Emellett ez a fajta mindfulness tanfolyam a visszatérő depresszió, szorongás és egyéb testi/mentális tünetek kezelésére is szolgál.

Vajon miért érezzük folyton azt, hogy rohanunk?

Miért akadunk ki semmiségeken és miért nincs sem türelmünk, sem időnk semmire?

Miért olyan ritkák a békés, nyugalmas percek és honnan jön a zaklatottság?

Melyik az a módszer, amitől jobban élvezzük a hétköznapokat?

Talán meglepő, amit most mondok, de…élhetünk a problémák ellenére is jól!

Az élet túl rövid ahhoz, hogy aggódjunk, stresszeljünk, rohanjunk és túlhajtsuk magunkat. Minél inkább növeled a tudatosságod, annál kevésbé fogod hagyni, hogy kizökkentsenek negatív események.

Ez a mindfulness tanfolyam (MBCT) segít, hogy nyugodtabb, békésebb, boldogabb legyél!

 

tudtad kicsiA mindfulness alapú kognitív terápiát (MBCT) több, mint 20 éve alkalmazzák nagy sikerrel különböző testi és pszichés megbetegedéseknél, egészséges emberek boldogság- és energiaszint-növelésében is rendkívül hatékony.
Az ítélkezés, az önkritika és a folytonos agyalás elengedése egészen felszabadító élményeket is hozhat.

 

Kinek ajánlott az MBCT mindfulness tanfolyam?

A mindfulness Neked való, ha…

  • gyakran azon kapod magad, hogy pörögsz és nehezen tudsz leállni
  • sokszor elégedetlen vagy magaddal és a dolgokkal
  • gyakran érzed úgy, hogy változtatni kéne
  • … és mást akarsz, amint ami van
  • nagy a nyomás, sok a felelősség a munkádban
  • túlzsúfolod a napod tennivalókkal
  • sokat utazol, határidőkre kell teljesítened
  • krónikus betegségekkel, fájdalmakkal élsz együtt
  • szeretnéd javítani koncentráló képességedet
  • szeretnél nyitott, elfogadóbb, barátságosabb lenni
  • és könnyedébben venni az emberi kapcsolatokat
  • depressziós, pánikbeteg vagy / voltál
  • … és szeretnéd, ha ezek a negatív állapotok nem térnének vissza
  • egyszerűen csak szeretnél egy végre tényleg működő stresszcsökkentő módszert

 

Az MBCT program segít:

 megismerni, hogyan működik az elménk

 megtanulni elengedni az aggodalmakat és a visszatérő negatív gondolatokat

 felismerni azokat a haszontalan, káros szokásokat és gondolatokat, melyek újra és újra belepörgetnek a kimerültség, a szorongás vagy a depresszió spiráljába

 idejében felismerni a kimerültség, a pánik vagy a rossz hangulat figyelmeztető jeleit

 kilépni az automatikus stresszreakciók ördögi köréből

 megismerni a nehézségek és problémák egy egészen más megközelítési módját

 felismerni a hétköznapokban rejlő apró örömöket, mosolyokat, csodákat

 elfogadni másokat, érzékenynek és BÁTORNAK lenni, ítélkezés és (ön)kritika helyett

 

Mire számítsak, mi fog az MBCT kurzuson történni?

kognitív szemléletű mindfulness tanfolyam egy 8 hetes, heti egyszeri kétórás tréningből áll és egy egynapos elvonulásból áll. Vidám, oldott légkörben, csoportban tanulunk, ahol a közös gyakorlás és a tapasztalatok megosztása köt össze minket.

A 8 találkozó alkalmával

Az otthoni gyakorlás a tréning elengedhetetlen része, napi 10-40 percet vesz igénybe.
A képzés része továbbá egy hétvégi napon történő egynapos csendes elvonulás, ahol egy teljes napon át gyakoroljuk a képzésen megtanultakat.

Mi jár még a képzéshez?

  • Segédanyag a tanfolyamhoz, munkafüzet és meditációs napló
  • MP3 formátumú, valóban használható vezetett meditációk az otthoni gyakorláshoz (saját, használható anyag, nem olyan, amit a könyvek mellékletében találsz és narrátor diktál fel)

Az oktatóról

Horváth Ágnes mindfulness oktatóHorváth Ágnes, alvástréner és mindfulness oktató. 2013 óta tartok alváshigiénés és mindfulness alapú tanfolyamokat, céges előadásokat ill. vezetői tréningeket. Tudásomat az Oxfordi Egyetemen szereztem. A meditáció és a kognitív terápia pozitív előnyeit kihasználva segítek tudatosabb, összeszedettebb, valóban jelen lévő, érzékeny és bátor emberré válni.
Előadásokban, céges tréningeken, publikációkban, rádióinterjúkban népszerűsítem az alvás jelentőségét és a mindfulness szemléletmódját. Tudok lassan sietni, munkaidőben kacsákat etetni, a jéghideg Dunában fürdeni. Igyekszem az életemben is megvalósítani azt, amit oktatok: élvezni az életet, jelen lenni és bátran élni.

 

 

Hány fővel indulunk, kik szoktak eljönni?

A csoport maximális létszáma min 10 max.15 fő. Ennyien kényelmesen elférünk. A mindfulness (MBCT) tanfolyam nem csak depresszió vagy pánikbetegség kezelésére szolgál. Nagymamák, vezetők, ügyvédek és táncoktatók is voltak már nálam képzésen.

Ha bizonytalan vagy, hogy Neked való-e a kurzus, írj az info@mindfulnessitthon.hu e-mail címre vagy hívj ezen a számon: 0620/4611202

Mi történik egy ilyen tanfolyamon?

A tanfolyamon közösen gyakoroljuk a mindfulness meditációt. A kognitív pszichológia és a viselkedésterápia eszközeivel lépésről lépsére végigvezetlek Téged, hogy hogyan tudj bölcsebb, egészségesebb választ adni az élet nehéz helyzeteiben. Tudni fogod, hogy miként fordítsd át az idegeskedést törődéssé, a szorongást motivációvá, az aggodalmat nyugalommá.

Egy találkozó 2 órás, melyben az oktatás, a tapasztalatcsere és a meditáció váltja egymást. Ülő, fekvő és sétáló meditáció is van. Lehet széken és meditációs párnán is ülni.

 

    • MEDITÁCIÓ: egy kifejezetten nyugati embereknek létrehozott, nagyon jó alapokat adó meditációs képzésben veszel részt, ahol megtanuljuk a meditáció különböző formáit (álló, ülő, fekvő, sétáló meditáció)
    • SZEMLÉLETMÓD: elsajátítunk egy teljesen új, elfogadásra és jelentudatosságra épülő viszonyulási módot a bennünk és körülöttünk zajló folyamatokhoz, helyzetekhez
    • KOGNITÍV TERÁPIA: megtanulunk bánni a gondolatainkkal, megismerjük az elmét és a mentális szokásainkat

Mit kapsz, ha részt veszel a tanfolyamon?

  22 óra valódi, személyes oktatást kérdezési lehetőséggel

  vezetett meditációkat, melyeket letölthetsz és bármikor hallgathatsz

  munkafüzetet, amivel követheted és kiegészítheted a tanfolyam anyagát

  gyakorlati oktatást, kérdezési lehetőséggel és a tapasztalataid megosztásával

  vidám hangulatú, támogató csoportot, akik hasonló szemlélettel rendelkeznek, mint Te

  egynapos csendes elvonulást (budapesti helyszínnel), ahol megismered a mindfulness esszenciáját és önmagad

 

Helyszín, időpont:

A 8 alkalmas MBCT tanfolyam helye:

Helyszín:
A Mammutnál egy szépen berendezett, kellemes helyen. (A pontos címet a jelentkezést követően kapod meg).

Ideje:
2020.01.23. csütörtökönként 17:00-19:00-ig
Az MBCT tanfolyam 8 hetes, heti egy találkozóval.

Mi történik, ha elutazom vagy nem tudok néhány alkalommal részt venni?

Ha 1-2 alkalmat hiányzol, nem baj, ennyi belefér. A tanfolyamhoz tartozik egy jól felépített, részletes könyv+munkafüzet is, melyet ha megvásárolsz, otthonról vagy a nyaralásból tudod követni az anyagokat.

A tanfolyam szerves része egy egynapos hétvégi egész napos gyakorlás hétvégén 10:00-16:00-ig, melyen a részvétel nem kötelező.

A tanfolyam ára:

54.990 Ft
 

JÓ HÍREM VAN!

Fizess 3 napon belül, és a tanfolyam ára csak 49.990 Ft
 

 

 

Foglald le a helyed még ma!

A tréning létszáma korlátozott (maximum 15 férőhely van). A férőhelyeket a befizetés sorrendjében töltöm fel.

E-mail (kérlek, ne yahoo-s e-mail címet adj meg! Bármilyen más e-mail cím megfelel.)

Jelentkezés a novemberi, csüt délutáni tanfolyamra:

Személyi adatok

Adatkezelés


 

Az Általános Szerződési Feltételekről itt olvashatsz bővebben.

Kérdésed van?

Írj Katának, az ügyfélszolgálatnak ( ugyfelszolgalat@mindfulnessitthon.hu ) vagy keress meg minket ezen a számon: 06204611202