Élő, online 8 hetes mindfulness tanfolyam
Kezdés:

2020.10.30. péntek 09:00-11:15

2020.11.20. péntek 17:30-19:30

A tanfolyam teljes egészsében online, egy zoom nevű applikáción zajlik. A technikai részleteket lásd lejjebb görgetve, még bővebb infókat, technikai segítséget a jelentkezésed után kapsz e-mailben.

A tanfolyam teljes neve: MBCT azaz mindfuness alapú kognitív terápiás tanfolyam. Ha stresszt csökkentenél vagy érdekel a meditáció, jó helyen jársz. Emellett ez a fajta mindfulness tanfolyam a visszatérő depresszió, szorongás és egyéb testi/mentális tünetek kezelésére is szolgál.

Vajon miért érezzük folyton azt, hogy rohanunk?

Miért akadunk ki semmiségeken és miért nincs sem türelmünk, sem időnk semmire?

Miért olyan ritkák a békés, nyugalmas percek és honnan jön a zaklatottság?

tudtad kicsi

Az Oxford Mindfulness Centre általl kidolgozott mindfulness alapú kognitív terápiát (MBCT) több, mint 25 éve alkalmazzák nagy sikerrel különböző testi és pszichés megbetegedéseknél, egészséges emberek boldogság- és energiaszint-növelésében, a kiégés kezelésében is rendkívül hatékony.
A módszer a kognitív pszichológia legmodernebb, gyakorlati eszközeit és Jon Kabbat Zinn nagy sikerű, 50 éves múltra visszatekintő MBSR programjának meditációs elemeit ötvözi. Így ötvöződnek a több, mint 2000 éves keleti hagyományok a kognitív pszichológia legmodernebb elemeivel.

Mindez azt jelenti, hogy az MBCT tanfolyamon a hétköznapokban is működő, életszerű és könnyen alkalmazható meditációs technikát és egy olyan szemléletmódot tanulhatsz, melynek segítségével könnyebben el tudod engedni a problémákat és bölcsebb módon, friss hozzáállásal leszel képes reagálni az élet nehézségeire.

Oxford Mindfulness Centre logó
University Oxford mindfulness tanfolyam
Oxford Mindfulness teacher program

Kinek ajánlott az MBCT mindfulness tanfolyam?

A mindfulness Neked való, ha…

  • gyakran azon kapod magad, hogy pörögsz és nehezen tudsz leállni
  • sokszor elégedetlen vagy magaddal és a dolgokkal
  • gyakran érzed úgy, hogy változtatni kéne
  • … és mást akarsz, amint ami van
  • nagy a nyomás, sok a felelősség a munkádban
  • túlzsúfolod a napod tennivalókkal
  • sokat utazol, határidőkre kell teljesítened
  • krónikus betegségekkel, fájdalmakkal élsz együtt
  • szeretnéd javítani koncentráló képességedet
  • szeretnél nyitott, elfogadóbb, barátságosabb lenni
  • és könnyedébben venni az emberi kapcsolatokat
  • depressziós, pánikbeteg vagy / voltál
  • … és szeretnéd, ha ezek a negatív állapotok nem térnének vissza
  • egyszerűen csak szeretnél egy végre tényleg működő stresszcsökkentő módszert

 

Az MBCT program segít:

 megismerni, hogyan működik az elménk

 megtanulni elengedni az aggodalmakat és a visszatérő negatív gondolatokat

 felismerni azokat a haszontalan, káros szokásokat és gondolatokat, melyek újra és újra belepörgetnek a kimerültség, a szorongás vagy a depresszió spiráljába

 idejében felismerni a kimerültség, a pánik vagy a rossz hangulat figyelmeztető jeleit

 kilépni az automatikus stresszreakciók ördögi köréből

 megismerni a nehézségek és problémák egy egészen más megközelítési módját

 felismerni a hétköznapokban rejlő apró örömöket, mosolyokat, csodákat

 elfogadni másokat, érzékenynek és BÁTORNAK lenni, ítélkezés és (ön)kritika helyett

 

Mire számítsak, mi fog az online MBCT kurzuson történni?

kognitív szemléletű mindfulness tanfolyam egy 8 hetes, heti egyszeri kétórás tréningből áll és egy egynapos elvonulásból áll. Vidám, oldott légkörben, csoportban tanulunk, ahol a közös gyakorlás és a tapasztalatok megosztása köt össze minket. A program pozitív előnyeit akkor tapasztalod meg, ha követed az otthoni gyakoratokat és írásbeli feladtokat.

A koronavírus járvány alatti időszakban az egynapos elvonulást online tartjuk meg, ha a járványügyi rendelkezések megengedik, az egynapos elvonulás személyes, helyszíne Budapest, Lövőház utca.

A kiscsoportos tanfolyamot egy biztonságos közegben, egy Zoom nevű applikáción keresztül tartjuk, ahol lehetőség van közösen gyakorolni a meditációt, beszélgetünk, megosztjuk a tapasztalatainkat, kapcsolódunk egymáshoz. Ez a személyes jelenlét különösen nagy jelentőséggel bír, hiszen megismerhetsz másokat, akik hasonló cipőben járnak, beszélgethetsz és közösen gyakorlunk.

Mi jár még a képzéshez?

  • Segédanyag a tanfolyamhoz, munkafüzet és meditációs napló
  • MP3 formátumú, valóban használható vezetett meditációk az otthoni gyakorláshoz (saját, használható anyag, nem olyan, amit a könyvek mellékletében találsz és narrátor diktál fel)
  • egy félórás zoom-próba alkalom, ahol még az első alkalom előtt egy technikai próbát tartunk illetve ismertetem a tudnivalókat, a tanfolyam menetével kapcsolatban kérdéseket tehetsz fel. Ennek időpontjáról e-mailben küldünk tájékoztatást.

Az oktatóról

Horváth Ágnes mindfulness oktatóHorváth Ágnes, alvástréner és mindfulness oktató. 2013 óta tartok alváshigiénés és mindfulness alapú tanfolyamokat, céges előadásokat ill. vezetői tréningeket. Tudásomat az Oxfordi Egyetemen szereztem. A meditáció és a kognitív terápia pozitív előnyeit kihasználva segítek tudatosabb, összeszedettebb, valóban jelen lévő, érzékeny és bátor emberré válni.
Előadásokban, céges tréningeken, publikációkban, rádióinterjúkban népszerűsítem az alvás jelentőségét és a mindfulness szemléletmódját. Tudok lassan sietni, munkaidőben kacsákat etetni, a jéghideg Dunában fürdeni. Igyekszem az életemben is megvalósítani azt, amit oktatok: élvezni az életet, jelen lenni és bátran élni.

Hány fővel indulunk, kik szoktak eljönni?

A csoport maximális létszáma min 10, max.15 fő. A mindfulness (MBCT) tanfolyam nem csak depresszió vagy pánikbetegség kezelésére szolgál. Nagymamák, vezetők, ügyvédek és táncoktatók is voltak már nálam képzésen. A résztvevők összetétele vegyes, így egy színes, vidám társaság szokott a tanfolyamon összegyűlni.

Ha bizonytalan vagy, hogy Neked való-e a kurzus, írj az info@mindfulnessitthon.hu e-mail címre vagy hívj ezen a számon: 0620/4611202

Mi történik egy ilyen tanfolyamon?

A tanfolyamon közösen gyakoroljuk a mindfulness meditációt. A kognitív pszichológia és a viselkedésterápia eszközeivel lépésről lépsére végigvezetlek Téged, hogy hogyan tudj bölcsebb, egészségesebb választ adni az élet nehéz helyzeteiben. Tudni fogod, hogy miként fordítsd át az idegeskedést törődéssé, a szorongást motivációvá, az aggodalmat nyugalommá.

Egy találkozó 2 órás, melyben az oktatás, a tapasztalatcsere és a meditáció váltja egymást. Ülő, fekvő és sétáló meditáció is van. Lehet széken és meditációs párnán is ülni.

 

    • MEDITÁCIÓ: egy kifejezetten nyugati embereknek létrehozott, nagyon jó alapokat adó meditációs képzésben veszel részt, ahol megtanuljuk a meditáció különböző formáit (álló, ülő, fekvő, sétáló meditáció)
    • SZEMLÉLETMÓD: elsajátítunk egy teljesen új, elfogadásra és jelentudatosságra épülő viszonyulási módot a bennünk és körülöttünk zajló folyamatokhoz, helyzetekhez
    • KOGNITÍV TERÁPIA: megtanulunk bánni a gondolatainkkal, megismerjük az elmét és a mentális szokásainkat

Mit kapsz, ha részt veszel a tanfolyamon?

  22 óra valódi, személyes oktatást kérdezési lehetőséggel

  az oktató álatl instruált, vezetett meditációkat, melyeket letölthetsz és bármikor hallgathatsz

  munkafüzetet, amivel követheted és kiegészítheted a tanfolyam anyagát

  gyakorlati oktatást, kérdezési lehetőséggel és a tapasztalataid megosztásával

  vidám hangulatú, támogató csoportot, akik hasonló szemlélettel rendelkeznek, mint Te

  egynapos csendes elvonulást (budapesti helyszínnel), ahol megismered a mindfulness esszenciáját és önmagad

Technikai tudnivalók, időpont:

Élő, online mindfulness tanfolyam:

Technika:
Zoomon, egy könnyen kezelhető, számodra ingyenes alkalmazáson videochat formájában, élőben találkozunk és beszélgetünk. A Zoom kezelésének részletes, egyszerű tájékoztatóját a jelentkezés után kapod meg.

Ideje:
2020.10.30. – 2020.12.18. délelőtt 09:00-11:15
2020.11.20. – 2021.01.22. délután 17:30-20:30

Az MBCT tanfolyam 8 hetes, heti egy találkozóval.

Mi történik, ha hiányzom és nem tudok néhány alkalommal részt venni?

Ha 1-2 alkalmat hiányzol, nem baj, ennyi belefér. A tanfolyamhoz tartozik egy jól felépített, részletes könyv+munkafüzet is, melyet ha megvásárolsz, otthonról vagy a nyaralásból tudod követni az anyagokat.

Egynapos gyakorlás:

A tanfolyam szerves része egy egynapos hétvégi egész napos gyakorlás hétvégén 09:00-14:00-ig, melyen a részvétel nem kötelező. Az elvonulás időpontjáról a jelentkezés után, e-mailben tájékoztatunk.

Az egynapos gyakorlásra online kerül sor.

A tanfolyam ára:

59.990 Ft
 

JÓ HÍREM VAN!

Fizess 3 napon belül, és a tanfolyam ára csak 54.990 Ft
 

 

 

Foglald le a helyed még ma!

A tréning létszáma korlátozott (maximum 15 férőhely van). A férőhelyeket a befizetés sorrendjében töltöm fel.

E-mail (kérlek, ne yahoo-s e-mail címet adj meg! Bármilyen más e-mail cím megfelel.)

Jelentkezés 2020.10.30. délelőtt

    Személyi adatok

    Adatkezelés

    Jelentkezés 2020.11.20. délután

      Személyi adatok

      Adatkezelés

      Az Általános Szerződési Feltételekről itt olvashatsz bővebben.

      Kérdésed van?

      Írj Katának, az ügyfélszolgálatnak ( ugyfelszolgalat@mindfulnessitthon.hu ) vagy keress meg minket ezen a számon: 06204611202