Mindfulness és mentális egészség
  • Facebookhttps://www.facebook.com/mindfulnessitthon/
  • https://www.linkedin.com/in/gnes-horvth-5610b869/
  • Google+
  • Evernote
  • Pinterest

 

A mentális egészség a boldogságunk alapja. Aki mentálisan egészséges, az megbirkózik a kihívásokkal, változásokkal, gyorsabban talpra áll és viszonylag jól kezeli a stresszt. Ebben a VIDEÓBAN elmondom, hogyan segít hozzá a mindfulness szemléletmódja a lelki jóllétünkhöz.

Segítség, hogy gyorsabban megnézhesd, ami érdekel:

00:57 Mikor mondhatjuk azt, hogy mentálisan egészségesek vagyunk?

02:03 Ez az, ami erőteljesen befolyásolja a mentális egészséged

03:53 Egy meglepő ok, amiért elhanyagoljuk a mentális egészségünket

04:45 Két ütős ok, amiért jó a mindfulness a mentális egészség megőrzésében

05:10 Mitől leszünk jól? A boldogságkutatás eredményeiből

08:35 Alvásjavítás  – ezért fontos a stresszkezelésben a jó alvás

09:30 A feltöltődött élet titka – ezért érzed azt, hogy folyton rohansz és folyton fáradt vagy

11:00 Így segít a mindfulness a mentális egészség megőrzésében

 

Ez a videó tehát azért született, hogy legyenek válaszaid arra a kérdésre: Te mitől vagy jól? Mi segít abban, hogy ha nem is boldog, de legalább rendben legyél? Így segít a mindfulness meditáció a mentális jóllét elérésében.

Itt az idő, hogy legyen egy listád arról, mit tehetsz, amikor megborul a rendszer.

  • Mitől fogsz kikászálódni a bajból?
  • Hogyan fogod legyőzni a stresszt?
  • Mit teszel, amikor az élet nehézségei padlóra küldenek?
  • És mit tegyél akkor, ha csak szimplán jobban akarod érezni magad?

Horváth Ágnes portré
  • Facebookhttps://www.facebook.com/mindfulnessitthon/
  • https://www.linkedin.com/in/gnes-horvth-5610b869/
  • Google+
  • Evernote
  • Pinterest
Horváth Ágnes, alvástréner és mindfulness oktató. 2013 óta tartok alváshigiénés és mindfulness alapú tanfolyamokat, és vezetői tréningeket. Tudásomat az Oxfordi Egyetemen szereztem. A meditáció és a kognitív terápia pozitív előnyeit kihasználva segítek tudatosabb, összeszedettebb, valóban jelen lévő, érzékeny és bátor emberré válni.

Előadásokban, céges tréningeken, publikációkban, rádióinterjúkban népszerűsítem a mindfulness szemléletmódját. Tudok lassan sietni, munkaidőben kacsákat etetni, a jéghideg Dunában fürdeni. Több, mint 3 éves meditációs tapasztalatom van.

Mindfulness tanfolyam indul Budapesten. Részletek és jelentkezés itt:

Pin It on Pinterest