Mindfulness a munkahelyen
4 alkalmas tanfolyam
2017. május 25.-től Lövőház utca

Profi stresszcsökkentő és energianövelő tréning – mindfulness alapokkal

Rengeteg munka, sok stressz VAGY nyugodt, lendületes feladatvégzés.

Normális, hogy ennyire lemerítsen minket egy munkanap?

Rendben van, hogy a stressz és a pörgés már szinte életérzés?

Szeretnél nyugodtabb és fókuszáltabb lenni munkanapokon is?

 

Nem fenntartható az a kapkodás, stresszelés és gyors egymásutáni feladatvégzés (multitasking), ahogyan manapság dolgozunk. Gyakorlatilag 0/24-ben a figyelmünket, tehát az energiaszintünket merítjük ezer féle dologgal, köztük azzal, hogy tulajdonképpen nem ismerünk semmilyen igazán hatékony stresszkezelési technikát.
Amikor helyzet van, sok a munka, olyankor kapkodunk, szorongunk, idegeskedünk, kijövünk a sodrunkból. Alvászavarok, pánik, szorongás lép a derűs, lendületes munkavégzés helyére.

És közben irdatlanul elfáradunk.

Hogyan lehetnék fókuszáltabb a munkahelyen?

Nem az idődet kell jobban beosztani. Nem arra van szükség, hogy többet dolgozz. Nem kell delegálnod feladatokat (ezt már úgyis megtetted, ha tudtad).

  • Arra van szükség, hogy fenn tudd tartani a figyelmed a nap folyamán.
  • Hogy ne fáraszd el magad a végletekig.
  • Hogy észrevedd és le tudj lassítani, még mielőtt belepörögsz a stresszbe.

Jelentudatosságra, testtudatosságra van szükséged, hogy hatékonyan kezeld a stresszt és el tudd engedni a problémákat. Ha megtanulod a jelentudatosságot és rendszeresen edzed a figyelmed (meditációval), nem fogsz úgy beleveszni a munkahelyi pörgésbe – és még az alvásod is stabilabbá válik.

“De nekem nincs időm a munkahelyen meditálni!” 🙁

Nekem sincs! 🙂

A mindfulness alapú stresszcsökkentés nem úgy működik, hogy nekiállsz meditálni az íróasztalod tetején.

A meditációt akkor végzed, amikor időd van rá. A mindfulness ugyanis nem ez:

Mire jó a mindfulness a munkahelyen tanfolyam?

Megtanulsz jelen lenni, megpihenni a pillanatban.

Tudatosabbá válsz a saját testedre, a saját reakcióidra és arra, hogy melyik feladat az, ami leszív, ahol elfáradsz és mivel tudod föltölteni magad a nap folyamán.

Képes leszel időnként kiszállni a pörgésből és lelassítani kapkodás és multitasking helyett. Megtalálod a módját, hogy hogyan ne merítsd le magad teljesen a nap közepére-végére, hogy elkötelezetten és teljes szívvel tudj beleállni a feladataidba.

Mit tanulhatsz meg a 4 alkalmas mindfulness a munkahelyen tanfolyamon?

– mi az a mindfulness és hogyan tudom alkalmazni a munkahelyemen?
multitasking helyett figyelemtréning – hogy Te döntsd el, mikor mire koncentrálsz
– stresszcsökkentés és és energiamanagement – a figyelem fenntartása
tisztán látni – stresszmentes döntéshozatal
– a gondolatok elcsendesítése – így tedd le a problémákat
gyakorlatorientált feladatok, életszerű példák
– közös és otthon végzett mindfulness meditáció

Időpont, helyszín:

Csütörtökönként máj 25-júni 22 –között 17:00-19:00-ig a Mammutnál.
Pontos helyszín:
II. ker., Lövőház utca 16/a. III/3. (Fénylő Ház, 21-es kapucsengő)
1024 Budapest
Időpont:
Az első alkalom 2017. máj. 25, csütörtökönként 17:00-19:00-ig.

Mit kapsz, ha részt veszel a tanfolyamon?

8 óra valódi, személyes oktatást kérdezési lehetőséggel

 

vezetett meditációkat, melyeket letölthetsz és bármikor hallgathatsz

 

munkafüzetet, amivel követheted és kiegészítheted a tanfolyam anyagát

 

gyakorlati oktatást, kérdezési lehetőséggel és a tapasztalataid megosztásával

 

 vidám hangulatú, támogató csoportot, akik hasonló szemlélettel rendelkeznek, mint Te

Árak és jelentkezés

A alkalmas tanfolyam díja 34.990 Ft.
A tanfolyam min. 7 fővel indul.

Jelentkezés itt:

Mindfulness a munkahelyen jelentkezés

* Kötelező mezők

Pin It on Pinterest